Hvordan analysere nettstedet ditt ved hjelp av Googles søkemotor ?

0 Comments
Googles søkemotor

Hvordan analysere nettstedet ditt ved hjelp av Googles søkemotor ?

Det finnes metoder der du bruker Google søkemotor til analyse av nettsteder. Metodene vil gjøre det lettere for deg å oppnå et godt resultat. Du kan analysere tilbakekoblinger, identifisere filer på din egen – eller konkurrentenes nettside, samt andre prosesser du vil lære om i løpet av dette innlegget:

cache

Cache:nettside.no

Denne prosessen er nyttig for å vite når siden din sist ble gjennomsøkt, eller du kan få oversikt over de siste transaksjonene som fant sted på din egen – eller konkurrentenes nettside.

Allintext

allintext:content social links

En metode som gjør det mulig å se om dine nøkkelord vises i teksten på nettstedssidene dine, og denne prosessen hjelper deg med å finne ut hvordan du målretter nøkkelordene i artiklene.

Intext

word one intext: other term

En metode som hjelper deg å finne nøkkelordene i en tittel, en side, en sidelink eller lignenede.

Inposttitle

inposttitle:weight loss goals

Hvis du søker etter en bestemt artikkel eller side, vil denne prosessen enkelt hjelpe deg med å finne den, fordi den tiltrekker seg artikkeltitler.

Allintitle

allintitle:Hva er seo

Denne prosessen vil hjelpe deg å se forekomsten av aktuelle nøkkelord – en prosess som brukes til å finne ut KGR,  der antall forekomster av ordet skal deles på antall søkeresulteter for ordet. Du kan finne ut mer detaljer i denne artikkelen: Hva er Topical Ratio?

Konklusjon:

Det er mange måter å analysere nettstedet ditt og konkurrenters nettsteder mer nøyaktig. På min nettside vil du finne ukentlige oppdateringer og forklaringer på hver prosess.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *